Využitelnost nástrojů online marketingu v malém podniku – Simona Padalíková
Simona Padalíková
Bachelor's thesis
Využitelnost nástrojů online marketingu v malém podniku
Usability of Online Marketing Tools in a Small Company
Abstract:
Bakalářská práce Využitelnost nástrojů online marketingu v malém podniku se zabývá problematikou online marketingových nástrojů v menší firmě, která má omezený rozpočet na online marketing. Práce se skládá z teoretické části, která se zaobírá pohledem jak na tradiční marketing a jeho nástroje, tak i na online marke-ting a jeho přínos. V praktické části je poté představena reklamní kampaň Google AdWords …moreAbstract:
The bachelor thesis Usability of Online Marketing Tools in a Small Company is focused on problems of online marketing tools in smaller company with limited budget for its online marketing. The paper consists of two main parts - the first theoretical part concerning the view of traditional marketing and its tools as well as on online marketing and its benefits and the second practical part dealing with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Igor Nečas
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PADALÍKOVÁ, Simona. \textit{Využitelnost nástrojů online marketingu v~malém podniku}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/myu4t5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
HR marketing v malých a středních podnicích ve strojírenství
Kateřina Křížová -
Personální marketing v malém, středním podniku
Barbora Nechvapilová -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Online marketing v malém specializovaném podniku
Kateřina Skružná -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Optimalizace nástrojů online marketingu v malých a středních podnicích působících v sektoru služeb
Irena Skokanová -
Nízkonákladový marketing v praxi: využití v komunikaci malé firmy
Natálie Hrdá -
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf