Způsoby prevence kyberšikany u žáků 1. stupně základní školy – Bc. Žaneta Čížová
Bc. Žaneta Čížová
Diplomová práce
Způsoby prevence kyberšikany u žáků 1. stupně základní školy
Prevention Methods of Cyberbullying in Lower Primary School Pupils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá způsoby prevence kyberšikany u žáků 1. stupně základních škol v Jihomoravském kraji. Cílem práce je zjistit současný stav preventivní činnosti a zmapovat konkrétní způsoby prevence kyberšikany u žáků 4. a 5. tříd základních škol. Diplomová práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část práce je teoretická, popisuje jev šikany a kyberšikany, mladší školní věk a prevenci …víceAbstract:
This thesis deals with ways to Prevent Cyberbullying in Lower Primary School Pupils in South Moravia region. The aim of my work is to find out state of the art preventative acti-vities and to chart the specific steps of how to Prevention Methods Cyberbullying by Pupils 4th and 5th classes Primary Schools. The thesis consists into two main parts. The first part is theoretical, describes the phenomenon …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Zveřejnit od: 17. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čížová, Žaneta. Způsoby prevence kyberšikany u žáků 1. stupně základní školy. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ