Informační technologie a jejich využití ve školách před a po pandemii – Bc Jan Rys
Bc Jan Rys
Diplomová práce
Informační technologie a jejich využití ve školách před a po pandemii
Information technology and its usage at schools before and after the pandemic
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo popsat informační technologie na školách, jejich historii a porovnat jejich využití žáky a pedagogy před a po pandemii COVID-19. Práce porovnává aplikace pro distanční výuku mezi sebou a popisuje vylepšování jejich funkcí během pandemie. Mnoho aplikací přidalo například tzv. breakout rooms, neboli rozdělení žáků do menších skupin, nebo virtuální zvednutí ruky. Aplikace taktéž …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7200
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Petr Voborník, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Bc. Radek Němec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Informatika, Tělesná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Michaela Bartošíková -
Digitální gramotnost dětí v mateřské škole
Barbora Syrovátková -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání
Veronika Hofírková -
Digitální gramotnost u dětí z dětského domova
Natálie POKORNÁ -
Digitální gramotnost lektora ve vzdělávání dospělých
Jana Lánská -
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Aneta Kasáková -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
24. 6. 2022
Kohout, J.
24. 6. 2022