Tereza Cvachová

Bakalářská práce

Marketingový mix ve vybraném podniku

Marketing mix in a chosen company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá podrobnou analýzou marketingového mixu ve vybraném podniku. Struktura práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část se zaměřuje na definici marketingu a marketingového mixu. Druhá část je věnována podrobnému popisu značky Česká reklamka a analýze jejího marketingového mixu.
Abstract:
This bachelor thesis deals with a detailed analysis of the marketing mix in a selected company. The structure of the thesis is divided into two main parts. The first part focuses on the definition of marketing and marketing mix. The second part is devoted to a detailed description of the brand Česká reklamka and the analysis of its marketing mix.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2024
  • Vedoucí: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.