Marketingový mix ve vybraném podniku – Tereza Cvachová
Tereza Cvachová
Bakalářská práce
Marketingový mix ve vybraném podniku
Marketing mix in a chosen company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá podrobnou analýzou marketingového mixu ve vybraném podniku. Struktura práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část se zaměřuje na definici marketingu a marketingového mixu. Druhá část je věnována podrobnému popisu značky Česká reklamka a analýze jejího marketingového mixu.Abstract:
This bachelor thesis deals with a detailed analysis of the marketing mix in a selected company. The structure of the thesis is divided into two main parts. The first part focuses on the definition of marketing and marketing mix. The second part is devoted to a detailed description of the brand Česká reklamka and the analysis of its marketing mix.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/bid7e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková