Vliv intervenčního programu na rozvoj pozornosti u ozbrojených složek – Bc. Jan Kadaník
Bc. Jan Kadaník
Master's thesis
Vliv intervenčního programu na rozvoj pozornosti u ozbrojených složek
The Influence of Intervention Program on the Development of Attention in Armed Units
Abstract:
Tato práce se zabývá možností rozvoje pozornosti u ozbrojených složek. Výzkum byl proveden formou půlročního intervenčního programu u desetičlenné skupiny pracovníků ozbrojené složky. Intervenční program měl za úkol zlepšit pozornost v ozbrojené složce. Stanovili jsme aktuální míru pozornosti formou vstupní testové baterie a po absolvovaném intervenčním programu jsme zjistili změny úrovně pozornosti …moreAbstract:
This thesis dwells on possibility of attention development in armed units. The research was made by half year intervention program, with ten staff of armed unit. The intervention program should improve the attention in armed unit. The current attention rate was determined by input test battery. After passing the intervention program was found out changes of attention level by means of output test battery …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qumpu/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2010
- Supervisor: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Viktor Pacholík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesMaster programme / field:
Physical Education and Sport / Applied Sport Education of Security Bodies
Theses on a related topic
-
Intervenční program na podporu empatie a proti agresi B. A. S. E.: Souvislosti s úrovní teorie mysli u předškolních dětí
Lucie Namešanská -
Vývoj a dopady intervenčních programů pro pachatele domácího násilí v České republice - analýza efektivity a možnosti zlepšení
Radovan Kotouček -
Intervenční program s náplní výtvarných a psychomotorických aktivit a jeho vliv na jemnou motoriku u dětí s poruchou učení/chování
Lucie Svobodová -
Vliv žonglování a dalších psychomotorických aktivit na rozvoj motorických dovedností a pozornosti u adolescentů se symptomy ADHD, poruch chování a učení
Dagmar Trávníková -
Vliv intervenčního pohybového programu na statickou a dynamickou rovnováhu a životní spokojenost seniorů
Bohumír Machovec -
Diagnostika a návrh možností korekce svalových dysbalancí a nefyziologických hybných stereotypů u vybrané skupiny hráčů basketbalu.
Kateřina CALTOVÁ -
Užití modelové situace v rozvoji komunikačních dovedností žáka s Aspergerovým syndromem
Kateřina Blatná -
Využití modelové situace ve volném čase žáků na středním odborném učilišti.
Pavla VEJRAŽKOVÁ