Role marketingové agentury při implementaci brand strategie – Michaela Procházková
Michaela Procházková
Diplomová práce
Role marketingové agentury při implementaci brand strategie
The role of marketing agency in brand strategy implementation
Anotace:
Diplomová práce zkoumá problematiku implementace brand strategie do podniku klienta, a to jak z pohledu klientů, kteří ji implementují, tak i strategického týmu agentury, kteří připravují nástroj pro implementaci ve formě implementační roadmapy. Cílem diplomové práce je zjistit, jak může marketingová agentura a implementační roadmapa svojí rolí snížit počet případů, kdy se po odevzdání implementační …víceAbstract:
The object of study of this dessertation is the implementation of a brand strategy by customers of marketing agency XY in Czech Republic. The goal of the multi case study is to understand new ways how a marketing agency could improve its services to minimise instances of unsuccessful implementations by its customers. Through qualitative research method, the study critically evaluates how customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80313
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2020
- Vedoucí: Aleš Kubíček
- Oponent: Daniela Kolouchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80313
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Implementace cílů Strategie růstu - Evropa 2020 do národních politik ČR
Václav Chum -
Implementace Strategie Evropské unie pro boj proti terorismu národními státy
Natália Vítková -
Implementace obchodní strategie s využitím vybraných determinant měnového kurzu
Daniel Stašek -
Implementace principů udržitelnosti do strategie Fakulty regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity v Brně
Kateřina Slaninová -
Návrh a implementace strategie podniku
Libor Šaja