Michaela Procházková

Diplomová práce

Role marketingové agentury při implementaci brand strategie

The role of marketing agency in brand strategy implementation
Anotace:
Diplomová práce zkoumá problematiku implementace brand strategie do podniku klienta, a to jak z pohledu klientů, kteří ji implementují, tak i strategického týmu agentury, kteří připravují nástroj pro implementaci ve formě implementační roadmapy. Cílem diplomové práce je zjistit, jak může marketingová agentura a implementační roadmapa svojí rolí snížit počet případů, kdy se po odevzdání implementační …více
Abstract:
The object of study of this dessertation is the implementation of a brand strategy by customers of marketing agency XY in Czech Republic. The goal of the multi case study is to understand new ways how a marketing agency could improve its services to minimise instances of unsuccessful implementations by its customers. Through qualitative research method, the study critically evaluates how customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2020
  • Vedoucí: Aleš Kubíček
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80313