Animační programy pro žáky mladšího školního věku na památkovém objektu. – Petra SPÁČILOVÁ
Petra SPÁČILOVÁ
Diplomová práce
Animační programy pro žáky mladšího školního věku na památkovém objektu.
Animation Programs for Younger School Age Pupils at Heritage Sites.
Anotace:
Diplomová práce se věnuje animačním programům vytvořeným pro žáky mladšího školního věku v prostředí památkového objektu. Teoretická část popisuje a vysvětluje význam kulturního dědictví, charakter a přínos animací, období mladšího školního věku a historii i současnost hradu Bouzova. Praktická část popisuje přípravu celkem tří animačních programů vytvořených pro prostředí hradu Bouzova včetně pilotního …víceAbstract:
The thesis is dedicated to animation programs for younger school age pupils in the environment of heritage sites. The theoretical part explains the meaning of cultural heritage, the nature and benefits of animations, describes the topic of younger school age pupils and the history of Bouzov castle. The practical part describes the process of creation of three animation programs designed for the Bouzov …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Zveřejnit od: 15. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Petr Exler, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SPÁČILOVÁ, Petra. Animační programy pro žáky mladšího školního věku na památkovém objektu.. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Název
Vložil
Vloženo
Práva