Metody alternativní a augmentativní komunikace se žáky s poruchou autistického spektra – Olga Horká
Olga Horká
Bachelor's thesis
Metody alternativní a augmentativní komunikace se žáky s poruchou autistického spektra
Methods of alternative and augmentative communication for autistic pupils.
Abstract:
AbstraktNázev: Metody alternativní a augmentativní komunikace se žáky s poruchou autistického spektra.Autor příspěvku: Olga HorkáVedoucí bakalářské práce: Mgr. Lucia Kvasková Bakalářská práce je zaměřena na autismus, náhradní komunikační systémy a problémové chování. Cílem práce je zjistit, jaké metody alternativní a augmentativní komunikace (AAK) v komunikaci …moreAbstract:
AbstractTitle: Methods of alternative and augmentative communikation for autistic pupils.Author: Olga HorkáSupervisor: Mgr. Lucia Kvasková This dissertation focuses on people with autism, problematic behavior and alternative ways of communication for these people. The aim of the dissertation is to find out what methods of alternative and augmented communication (AAC) are used by pedagogues working …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lucia Kvasková
- Reader: Lenka Krajčíková, Mgr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORKÁ, Olga. \textit{Metody alternativní a~augmentativní komunikace se žáky s~poruchou autistického spektra}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut of Lifelong Learning. 2018. Available from: https://theses.cz/id/n0zhfq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong LearningBachelor programme / field:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Theses on a related topic
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková -
Užití systému augmentativní komunikace u žáka s poruchou autistického spektra
Dana Vrbová -
Alternativně augmentativní komunikace u osob s poruchou autistického spektra
Klára Lásková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole
Veronika Huková