Bc. Vojtěch Čačka

Bachelor's thesis

Využití influencerů v online marketingu

The usage of influencers in online marketing
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je na základě zhodnocení kampaní influencerů a názorů spotřebitelů na jejich využití v online marketingu navrhnout optimální způsob jejich využití pro firmy. V teoretické části jsou popsány základní teoretická východiska, online marketing, influencer marketing a další potřebné pojmy pro tuto práci. Praktická část se zabývá již vybranými kampaněmi, ve kterých účinkují influenceři …more
Abstract:
The aim of this thesis is to propose an optimal way of using influencer campaigns for companies based on evaluation of these campaigns and the opinion of consumers on their use in online marketing. The basic theoretical starting points, online marketing, influencer marketing and other necessary terms for this work are described in the theoretical part. The practical part deals with the already selected …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2023
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Reader: Ing. Nikola Swaczynová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management