Bc. Vojtěch Čačka
Bachelor's thesis
Využití influencerů v online marketingu
The usage of influencers in online marketing
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je na základě zhodnocení kampaní influencerů a názorů spotřebitelů na jejich využití v online marketingu navrhnout optimální způsob jejich využití pro firmy. V teoretické části jsou popsány základní teoretická východiska, online marketing, influencer marketing a další potřebné pojmy pro tuto práci. Praktická část se zabývá již vybranými kampaněmi, ve kterých účinkují influenceři …moreAbstract:
The aim of this thesis is to propose an optimal way of using influencer campaigns for companies based on evaluation of these campaigns and the opinion of consumers on their use in online marketing. The basic theoretical starting points, online marketing, influencer marketing and other necessary terms for this work are described in the theoretical part. The practical part deals with the already selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/npnk9/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Reader: Ing. Nikola Swaczynová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele
Veronika Šťastná -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková