Spotřeba a příjmy domácností v ČR a subjektivní vnímání ekonomické situace domácností – Bc. Lukáš Pokorný
Bc. Lukáš Pokorný
Diplomová práce
Spotřeba a příjmy domácností v ČR a subjektivní vnímání ekonomické situace domácností
Household consumption and incomes in the Czech Republic and subjective perceptions of the economic situation of households
Anotace:
Spotřeba domácností se do hrubého domácího produktu projevuje zhruba polovinou a představuje tak jeho nejdůležitější výdajovou složku. Práce se zabývá vývojem spotřebního chování domácností, získaným příjmem a následným porovnáním českých oproti evropským domácnostem. Poslední část je věnována subjektivnímu zhodnocení životní úrovně českých domácností v letech 2008 až 2022. Během tohoto období vzrostla …víceAbstract:
Household consumption accounts for about of gross domestic product, making it its most important spending component. The thesis deals with the development of household consumption behaviour, earned income and subsequent comparison of Czech versus European households. The last section is devoted to a subjective assessment of the living standards of Czech households between 2008 and 2022. During this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Radka Procházková, Ph.D.
- Oponent: Eva Bradáčová, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POKORNÝ, Lukáš. \textit{Spotřeba a příjmy domácností v ČR a subjektivní vnímání ekonomické situace domácností}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/n2a0s2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
Petr Šťastný -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
Ondřej ZAPSKÝ -
Public relations a politické strany
David Janda -
Finančná situácia a spotreba slovenských domácností
Maroš Zajac -
Statistická analýza vývoje příjmů, vydání a spotřeby domácností v České republice
Nikola Feřtrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva