Marketing sportu - projekt promotion profesionálního sportovce – Bc. Eva Zeithamlová
Bc. Eva Zeithamlová
Diplomová práce
Marketing sportu - projekt promotion profesionálního sportovce
Sport marketing - project promotion of professional athletes
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace sportovce - fotbalisty FK Dukla Praha. První část práce vymezuje teoretické souvislosti se zvoleným tématem v oboru marketingové komunikace, personálního marketingu a sportovního marketingu. Praktická část práce pak přináší konkrétní návrh a zpracování marketingového komunikačního mixu fotbalisty s cílem podpořit jeho kariéru.Abstract:
This thesis deals with project communications athletes - football player FK Dukla Praha. The first section defines the theoretical of the chosen topic in the field of marketing communication, personal marketing and sports marketing. The practical part of this thesis presents the design and processing of specific marketing communications mix footballers in order to promote his career.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vnrk1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2014
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček