Marketing sportu - projekt promotion profesionálního sportovce – Bc. Eva Zeithamlová
Bc. Eva Zeithamlová
Master's thesis
Marketing sportu - projekt promotion profesionálního sportovce
Sport marketing - project promotion of professional athletes
Abstract:
Diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace sportovce - fotbalisty FK Dukla Praha. První část práce vymezuje teoretické souvislosti se zvoleným tématem v oboru marketingové komunikace, personálního marketingu a sportovního marketingu. Praktická část práce pak přináší konkrétní návrh a zpracování marketingového komunikačního mixu fotbalisty s cílem podpořit jeho kariéru.Abstract:
This thesis deals with project communications athletes - football player FK Dukla Praha. The first section defines the theoretical of the chosen topic in the field of marketing communication, personal marketing and sports marketing. The practical part of this thesis presents the design and processing of specific marketing communications mix footballers in order to promote his career.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 7. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vnrk1/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2014
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček