Hodnocení individuálního vzdělávacího plánu pro nadané žáky učiteli základních škol – Bc. Alena Holešová
Bc. Alena Holešová
Master's thesis
Hodnocení individuálního vzdělávacího plánu pro nadané žáky učiteli základních škol
Individual Educational Plan for Talented Pupils in Evaluation by Primary School Teachers
Abstract:
Diplomová práce „Hodnocení individuálního vzdělávacího plánu pro nadané žáky učiteli základních škol“ se zaobírá názory učitelů na individuální vzdělávací plán. Učitelé základních škol srovnávají dobu před zavedením a po zavedení IVP pro nadaného žáka. Jedná se o kvalitativní výzkum. Konkrétně byly zjišťovány informace rozhovory, které proběhly na několika vybraných školách v jednom okrese.Abstract:
This work „Individual Educational Plan for Talented Pupils in Evaluation by Primary School Teachers” deals with opinions of teachers on the Individual Educational Programme (IEP). Teachers are supposed to compare the situation before and after applying IEP for talented pupils. The work describes a quantitative survey which was made with different methods, i.e. interviews. These were conducted at particular …moreKeywords
Nadání druhy nadání nadaní žáci vzdělávání nadaných specifika nadaných žáků diagnostika nadaných žáků učitel nadaného žáka individuální vzdělávací plán pro nadané školský zákon učitelé nadaných žáků Talent types of talents talented pupils education of talented pupils specifics of talented pupils diagnostics of talented pupils primary school teachers of talented pupils individual educational programme for talented pupils educational law
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/q76e9/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2016
- Supervisor: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
- Reader: Mgr. Gabriela Věchtová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLEŠOVÁ, Alena. \textit{Hodnocení individuálního vzdělávacího plánu pro nadané žáky učiteli základních škol}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/n2p7z2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary and Language School Teacher Training in German Language
Theses on a related topic
-
Level of pronunciation of primary school teachers and the potential influence on their pupils
Matěj Fouma -
Developing a guidline for Sri Lankan primary school teachers to support children with ADHD traits
Kanchana Rukmali Menikdiwela -
A GROUNDED THEORY STUDY TO CREATE REFLECTIVE PRACTICE MOTIVATION MODEL FOR PRIMARY SCHOOL PRESERVICE TEACHERS IN A CHINESE NORMAL UNIVERSITY
Mengjiao LIANG -
Pronunciation of non-existent or different phonemes of Czech teachers teaching English at primary school and their influence on pupils pronunciation
Dominika Kopecká -
Teaching English to young learners: with the focus on Czech primary school teachers
Dominika Holubářová -
Teachers' approach to children with ADHD in English lessons in the primary school
Karla KILIANOVÁ -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran