Hodnocení individuálního vzdělávacího plánu pro nadané žáky učiteli základních škol – Bc. Alena Holešová
Bc. Alena Holešová
Diplomová práce
Hodnocení individuálního vzdělávacího plánu pro nadané žáky učiteli základních škol
Individual Educational Plan for Talented Pupils in Evaluation by Primary School Teachers
Anotace:
Diplomová práce „Hodnocení individuálního vzdělávacího plánu pro nadané žáky učiteli základních škol“ se zaobírá názory učitelů na individuální vzdělávací plán. Učitelé základních škol srovnávají dobu před zavedením a po zavedení IVP pro nadaného žáka. Jedná se o kvalitativní výzkum. Konkrétně byly zjišťovány informace rozhovory, které proběhly na několika vybraných školách v jednom okrese.Abstract:
This work „Individual Educational Plan for Talented Pupils in Evaluation by Primary School Teachers” deals with opinions of teachers on the Individual Educational Programme (IEP). Teachers are supposed to compare the situation before and after applying IEP for talented pupils. The work describes a quantitative survey which was made with different methods, i.e. interviews. These were conducted at particular …víceKlíčová slova
Nadání druhy nadání nadaní žáci vzdělávání nadaných specifika nadaných žáků diagnostika nadaných žáků učitel nadaného žáka individuální vzdělávací plán pro nadané školský zákon učitelé nadaných žáků Talent types of talents talented pupils education of talented pupils specifics of talented pupils diagnostics of talented pupils primary school teachers of talented pupils individual educational programme for talented pupils educational law
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q76e9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
- Oponent: Mgr. Gabriela Věchtová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Developing a guidline for Sri Lankan primary school teachers to support children with ADHD traits
Kanchana Rukmali Menikdiwela -
Level of pronunciation of primary school teachers and the potential influence on their pupils
Matěj Fouma -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová