Los tiempos verbales del pasado de indicativo en la enseñanza de ELE en estudiantes checos – Bc. Kristýna Metelková
Bc. Kristýna Metelková
Diplomová práce
Los tiempos verbales del pasado de indicativo en la enseñanza de ELE en estudiantes checos
The verb tenses of the past tense of indicative in teaching ELE to Czech students
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of teaching Spanish past tenses in the indicative to Czech students of Spanish as a foreign language. The work is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part, it discusses the learning of Spanish as a foreign language, the differences between the Czech and Spanish verb systems, and the grammar and didactics of the Spanish past tenses …víceAbstract:
Magisterská práce se zabývá tématem výuky španělských minulých časů v indikativu u českých studentů španělštiny jako cizího jazyka. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části pojednává o učení španělštiny jako cizího jazyka, o rozdílech mezi českým a španělským slovesným systémem a o gramatice a didaktice španělských minulých časů. Praktická část představuje analýzu metod …více
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ezoo6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Mgr. Ivo Buzek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Milada Malá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Storybird and its Usage in Teaching Writing to Czech Upper Secondary Learners of English as a Foreign Language
Lenka Kašparová -
The Style of Secondary School Textbooks (Analysis of Czech textbooks of English in reflection of past and future)
Jindra Bromová -
Analysis of Cultural Aspects of Anglophone Countries in English Language and Geography Textbooks
Pavlína Malíková -
The style of textbooks (analysis of primary/secondary school /university textbooks)
Renata Březinová -
An Analysis of Practical English Textbooks for Nursing Students
Veronika Soldánová