Hana Běláková

Diplomová práce

Analýza marketingového mixu obce

Marketing Mix Analysis of Municipality
Anotace:
Název diplomové práce zní „Analýza marketingového mixu obce“.Cílem této práce bylo popsat a zhodnotit jednotlivé prvky marketingového mixu obce Bolatice a na základě výsledků z tohoto výzkumu pak vytvořit konkrétní návrhy a doporučení pro jejich lepší využití tak, aby eventuelně mohly přispět také k výraznějšímu rozvoji celé obce.Práce je rozdělena do pěti hlavních kapitol. První kapitola ve stručnosti …více
Abstract:
The theme of the diploma thesis is “The Marketing Mix Analysis of Municipality”. The objective of this thesis was to describe and evaluate marketing mix of Bolatice and to make suggestions and referrals to innovations in this municipality.The thesis is divided into five main chapters. Characteristic of the Bolatice is described in the first section. Theoretic base of the analysis of municipality marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Jaroslava Kraftová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod