Eva JÁŠKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketing: Publicidad

Marketing: Advertising
Abstract:
This bachelor work is focused on marketing and advertising. The aim of this thesis is to analyze newspaper advertisements from Spanish periodicals. Our thesis is divided into two parts, the theoretical part and the practical part. In the first, theoretical part, we deal with term of marketing and advertising. Thereafter we continue by history of advertising and by advertising process. We are also interested …more
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing a reklamu. Jejím cílem bylo provést analýzu vybraných reklamních inzerátů ze španělských periodik. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první, teoretické části, se zabýváme marketingem a také zmiňujeme historii reklamy. Dále se věnujeme reklamě a reklamnímu procesu. Zajímají nás typy reklamy, reklamní média a neopomíjíme ani etickou stránku …more
 
 
Language used: Spanish
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2012
Accessible from:: 11. 6. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2012
  • Supervisor: Mgr. Kornélia Machová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JÁŠKOVÁ, Eva. Marketing: Publicidad. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.6.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 6. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta