Eva JÁŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketing: Publicidad
Marketing: Advertising
Abstract:
This bachelor work is focused on marketing and advertising. The aim of this thesis is to analyze newspaper advertisements from Spanish periodicals. Our thesis is divided into two parts, the theoretical part and the practical part. In the first, theoretical part, we deal with term of marketing and advertising. Thereafter we continue by history of advertising and by advertising process. We are also interested …moreAbstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing a reklamu. Jejím cílem bylo provést analýzu vybraných reklamních inzerátů ze španělských periodik. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první, teoretické části, se zabýváme marketingem a také zmiňujeme historii reklamy. Dále se věnujeme reklamě a reklamnímu procesu. Zajímají nás typy reklamy, reklamní média a neopomíjíme ani etickou stránku …more
Language used: Spanish
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2012
Accessible from:: 11. 6. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2012
- Supervisor: Mgr. Kornélia Machová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JÁŠKOVÁ, Eva. Marketing: Publicidad. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.6.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 6. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / Spanish for Business
Theses on a related topic
-
Vliv reklamy na spotřebitele
Petra Metelková -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová -
Etická dimenze reklamy a význam reklamy ve výchovně vzdělávacím procesu
Klára ZAPLETALOVÁ -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR
Martina Svobodová