Bc. Michal Tomšů

Diplomová práce

Marketingová strategie podniku

Marketing strategy of the company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii e-shopu pro rok 2023, kde je také zohledněna komunikace se zákazníkem a etická rovina marketingových procesů. V teoretické části jsou zmíněny základní informace, které jsou důležité pro marketingový plán, základní pravidla pro komunikaci se zákazníky a legislativní podmínky. Tyto informace jsou následně aplikovány v praktické části, včetně analýzy …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on the marketing strategy of the e-shop for the year 2023, which also takes into account communication with the customer and the ethical level of marketing processes. In the theoretical part, basic information that is important for the marketing plan, basic rules for communication with customers and legislative conditions are mentioned. This information is subsequently …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Mikulka, B.Th. Ph.D. MSc.
  • Oponent: Ivan Šimek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Magisterský studijní program:
Ekonomika a management