Bc. Michal Tomšů
Diplomová práce
Marketingová strategie podniku
Marketing strategy of the company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii e-shopu pro rok 2023, kde je také zohledněna komunikace se zákazníkem a etická rovina marketingových procesů. V teoretické části jsou zmíněny základní informace, které jsou důležité pro marketingový plán, základní pravidla pro komunikaci se zákazníky a legislativní podmínky. Tyto informace jsou následně aplikovány v praktické části, včetně analýzy …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the marketing strategy of the e-shop for the year 2023, which also takes into account communication with the customer and the ethical level of marketing processes. In the theoretical part, basic information that is important for the marketing plan, basic rules for communication with customers and legislative conditions are mentioned. This information is subsequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Mikulka, B.Th. Ph.D. MSc.
- Oponent: Ivan Šimek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová -
Situační analýza - důležitý krok pro tvorbu strategie
Marek Oubrecht -
Komunikační strategie vybraného podniku SmetanaQ Cafe & Bistro s.r.o.
Daniel Dejmek -
Marketingová strategie podniku
Martin Sova