Marketingový plán městských novin – Mgr. Dita DULOVCOVÁ
Mgr. Dita DULOVCOVÁ
Diplomová práce
Marketingový plán městských novin
Marketing plan of local newspaper
Anotace:
Diplomová práce charakterizuje prostředky komunikace samosprávy s veřejností. Hlavním tématem práce je podrobná analýza komunikace města prostřednictvím novin Náš domov. Práce pojednává o jejich současném postavení na regionálním mediálním trhu. Závěrečná část obsahuje návrh marketingového plánu městských novin.Abstract:
The thesis characterize communications of local government with a public. The thesis is futher focused on the local newsparer Náš domov. It deals with analyses of the form, contens and the presently position of Náš domov in the local media market. The final part deals with a new marketing plan for a locaĺ newspaper.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10597
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DULOVCOVÁ, Dita. Marketingový plán městských novin. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 04. 2029
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko