Mgr. Dita DULOVCOVÁ

Master's thesis

Marketingový plán městských novin

Marketing plan of local newspaper
Abstract:
Diplomová práce charakterizuje prostředky komunikace samosprávy s veřejností. Hlavním tématem práce je podrobná analýza komunikace města prostřednictvím novin Náš domov. Práce pojednává o jejich současném postavení na regionálním mediálním trhu. Závěrečná část obsahuje návrh marketingového plánu městských novin.
Abstract:
The thesis characterize communications of local government with a public. The thesis is futher focused on the local newsparer Náš domov. It deals with analyses of the form, contens and the presently position of Náš domov in the local media market. The final part deals with a new marketing plan for a locaĺ newspaper.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier: 10597

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2009
  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DULOVCOVÁ, Dita. Marketingový plán městských novin. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 04. 2029

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.