Mgr. Dita DULOVCOVÁ
Master's thesis
Marketingový plán městských novin
Marketing plan of local newspaper
Abstract:
Diplomová práce charakterizuje prostředky komunikace samosprávy s veřejností. Hlavním tématem práce je podrobná analýza komunikace města prostřednictvím novin Náš domov. Práce pojednává o jejich současném postavení na regionálním mediálním trhu. Závěrečná část obsahuje návrh marketingového plánu městských novin.Abstract:
The thesis characterize communications of local government with a public. The thesis is futher focused on the local newsparer Náš domov. It deals with analyses of the form, contens and the presently position of Náš domov in the local media market. The final part deals with a new marketing plan for a locaĺ newspaper.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10597
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DULOVCOVÁ, Dita. Marketingový plán městských novin. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 04. 2029
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko