Mgr. Dita DULOVCOVÁ

Diplomová práce

Marketingový plán městských novin

Marketing plan of local newspaper
Anotace:
Diplomová práce charakterizuje prostředky komunikace samosprávy s veřejností. Hlavním tématem práce je podrobná analýza komunikace města prostřednictvím novin Náš domov. Práce pojednává o jejich současném postavení na regionálním mediálním trhu. Závěrečná část obsahuje návrh marketingového plánu městských novin.
Abstract:
The thesis characterize communications of local government with a public. The thesis is futher focused on the local newsparer Náš domov. It deals with analyses of the form, contens and the presently position of Náš domov in the local media market. The final part deals with a new marketing plan for a locaĺ newspaper.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10597

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DULOVCOVÁ, Dita. Marketingový plán městských novin. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 04. 2029

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.