Marketingová komunikace ve vybrané společnosti – Jana Maštalířová
Jana Maštalířová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Anotace:
ABSTRAKTPředmětem bakalářské práce „Marketingová komunikace ve vybrané společnosti“ bylo navrhnout marketingovou komunikaci pro českou společnost Generia na rakouský trh. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingové komunikace a dále její nástroje, které jsou obohaceny o nové trendy v marketingové komunikaci. Praktická část bakalářské práce analyzuje marketingovou komunikaci společnosti …víceAbstract:
ABSTRACTThe objective of the bachelor thesis “Marketing communication in a specific company” is to propose marketing communication for a Czech company Generia to be used on Austrian market. The theoretical part presents the basic terms related to marketing communication, as well as its tools, including new trends in marketing communication.The practical part of the bachelor thesis analyses the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/n40tn5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi rodinného podnikání
Tomáš Filip -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti XY
Tomáš Svoboda -
Moderní trendy marketingové komunikace
Daria Pogorelova -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Trendy marketingové komunikace v bankovním sektoru
Monika Bílá -
Trendy marketingové komunikace a jejich aplikace v Bowling baru Step
Karolína Komárková -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi MSP
Oliver Sálus
Název
Vložil
Vloženo
Práva