Mgr. Martin Sakáč
Master's thesis
Analýza bankovního CRM
Analysis of bank CRM
Abstract:
Object of this diploma thesis is to analyze CRM system in selected financial institution focused on private banking. It contains an analysis and processes documentation, using BPMN and UML notation, based on previously gathered requirements for the new CRM system. The thesis will also address the analysis and design of CRM integration with external applications and services and other internal systems …viacAbstract:
Cílem této práce je analyzovat CRM systém ve vybrané finanční institucí zaměřené na privátní bankovnictví. Součástí práce je analýza a dokumentace procesů pomocí BPMN a UML notace na základě již shromážděných požadavků na nový CRM systém. Práce se také bude zabývat analýzou a návrhem propojení CRM systému s externími aplikacemi a službami a dalšími interními systémy, jako jsou bankovní IS, systém pro …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kiiv8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2016
- Vedúci: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
- Oponent: Ing. David Fuchs
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane