Analýza trhu a marketingový plán vybrané firmy – Bc. Monika Bezecná
Bc. Monika Bezecná
Bakalářská práce
Analýza trhu a marketingový plán vybrané firmy
Market Analysis and Marketing Plan Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje trh podnikání v jachtingu v České republice a postavení vybrané jachtařské firmy Bemex Boot, s.r.o. na tomto trhu. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Na základě analýzy konkurence, dosavadního vývoje na tomto trhu a výsledků marketingového výzkumu je v praktické části této bakalářské práce navržen marketingový a komunikační plán pro lepší prosazení firmy …víceAbstract:
This bachelor thesis analyzes the market field of yachting in the Czech Republic and the position of a chosen yachting company Bemex Boot Ltd. in this market. The work consists of the theoretical and practical part. The practical part suggests a better marketing and communication plan for Bemex Boot Ltd. by virtue of analyzing the competing companies, recent development and marketing results research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/no9iq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Zdeněk Čapek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová