Bc. Monika Bezecná

Bachelor's thesis

Analýza trhu a marketingový plán vybrané firmy

Market Analysis and Marketing Plan Selected Company
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje trh podnikání v jachtingu v České republice a postavení vybrané jachtařské firmy Bemex Boot, s.r.o. na tomto trhu. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Na základě analýzy konkurence, dosavadního vývoje na tomto trhu a výsledků marketingového výzkumu je v praktické části této bakalářské práce navržen marketingový a komunikační plán pro lepší prosazení firmy …more
Abstract:
This bachelor thesis analyzes the market field of yachting in the Czech Republic and the position of a chosen yachting company Bemex Boot Ltd. in this market. The work consists of the theoretical and practical part. The practical part suggests a better marketing and communication plan for Bemex Boot Ltd. by virtue of analyzing the competing companies, recent development and marketing results research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: Ing. Zdeněk Čapek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Banking Institute/College of Banking

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Small and Medium Enterprises Management