Prezidentské volby v České republice v roce 2023 – Bc. Pavlína Ella Ondrová
Bc. Pavlína Ella Ondrová
Diplomová práce
Prezidentské volby v České republice v roce 2023
Presidential elections in the Czech Republic in 2023
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na prezidentské volby v České republice v roce 2023 s důrazem na demografické členění voličů a faktory ovlivňující jejich volbu. Zahrnuje teoretickou část, která se zabývá politickým marketingem, politickou kampaní a genezí přímé volby prezidenta v ČR. Empirická část pak obsahuje analýzu volebních kampaní a výsledků 1. a 2. kola voleb. Práce využívá metodu analýzy dat z …víceAbstract:
The thesis focuses on the presidential elections in the Czech Republic in 2023 with an emphasis on the demographic breakdown of voters and the factors influencing their choices. It includes a theoretical part that deals with political marketing, political campaigning, and the genesis of the direct presidential election in the Czech Republic. The empirical part includes an analysis of the election campaigns …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/v4f47/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Vomlela, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Marie Sciskalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Fakulta veřejných politik v OpavěMagisterský studijní program / obor:
Veřejná správa a sociální politika / Veřejná správa a sociální politika
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing České pirátské strany v roce 2021
Kůsová Kůsová -
Ženy v politickém systému České republiky a politický marketing
Tereza Gaubová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek