Štěstí, spotřeba a konzumní společnost – Bc. Radka Kutilová
Bc. Radka Kutilová
Diplomová práce
Štěstí, spotřeba a konzumní společnost
Happiness, consumption, and consumer society
Anotace:
Pocit štěstí degraduje různě rychle v závislosti na hodnotách, pomocí nichž bylo tohoto pocitu štěstí dosaženo. Pocit štěstí degraduje rychleji, pokud byl získán pomocí statků materiální podoby a degraduje pomaleji, pokud je štěstí podmíněno duchovními hodnotami. Vzhledem k tomu, že štěstí je individuálním pocitem každého jedince, je obtížně měřitelné. Štěstí se mylně zaměňuje za ekonomický blahobyt …víceAbstract:
Happiness degrades at different rates depending on the values by which happiness was achieved. Happiness degrades faster if it was achieved thru material goods, and degrades slower if it was achieved thru spiritual values. As happiness is an internal feeling of every individual human, it is difficult to specify and measure it. Nowadays, happiness is mistaken for economic prosperity. Experts and some …víceKlíčová slova
Štěstí hodnoty konzumní společnost spotřeba happiness values consumer society consumerism
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bqrbc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2013
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
Ernesto Triana Delgado -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Konzumní společnost a konzumní kultura
Hana Blahová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost
Daniel Sýkora -
Konzumerismus a konzumní společnost na kosmetickém trhu
Trang Phuong Nguyen -
Konzumní společnost - trh s oblečením
Tereza Kobrzková -
Umění a konzumní společnost
Petra Kuchařová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík