Marketing ve sportu – Bc. Karlovský Karlovský, DiS.
Bc. Karlovský Karlovský, DiS.
Diplomová práce
Marketing ve sportu
Marketing in sport
Anotace:
Náplní diplomové práce je marketing ve sportu. Cílem práce je na základě komplexního rozboru marketingové komunikace vybraného crossfitového centra vypracovat návrh optimalizace marketingové komunikace. Kolem crossfitu vznikla v České republice silná komunita, pro kterou se crossfit stal životním stylem. Marketingová komunikace by měla zvolit adekvátní komunikaci, která bude k této komunitě promlouvat …víceAbstract:
A primary subject of this diploma thesis is marketing in sport. The main goal is to create an optimized plan of marketing communication for the CrossFit gym. Author's suggestions will be bases on analysis and monitoring of current marketing activities and communication. We can find a strond community of people who identify themselves on the basis of CrossFit. Marketing communication shoudl have the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p6tth/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková