Marketingová strategie firmy Prague Language Institut s.r.o. – Bc. Ekaterina Babenko
Bc. Ekaterina Babenko
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy Prague Language Institut s.r.o.
The Marketing Strategy of the Prague Language Institute s.r.o. Company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na zkoumání problematiky marketingu a marketingové strategie. Cílem diplomové práce je návrh doporučení pro úpravu marketingové strategie společnosti Prague Language Institute, s. r. o. Zkoumaná firma je jazyková škola, má sídlo na území České republiky a působí ve čtyřech dalších zemích. Společnost na trhu nabízí široké portfolio jazykových kurzů češtiny, po jejichž absolvování …víceAbstract:
The graduation work is focused on researching the issue of marketing and marketing strategy. The aim of the thesis is to propose recommendations for adjusting the marketing strategy of Prague Language Institute s.r.o. Company. The investigated company is a language school that is located in the Czech Republic and operates in four other countries. The company offers diversity of Czech language courses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor
Název
Vložil
Vloženo
Práva