Míra používání mobilních zařízení a jejich vliv na kognitivní funkce spotřebitele – Bc. Jozefina Perdedaj
Bc. Jozefina Perdedaj
Bachelor's thesis
Míra používání mobilních zařízení a jejich vliv na kognitivní funkce spotřebitele
The volume of mobile devices using and their effect on the cognitive functions of consumer
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá mírou používání mobilních zařízení a jejich vlivem na kognitivní funkce spotřebitele. Tento průzkum byl zaměřen na studenty vysokých škol. Míra používání mobilních zařízení se za posledních šest měsíců rozhodně výrazně zvýšila, domníváme se, že hlavní příčinou je celosvětová pandemie koronaviru. Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak četnost používání digitální …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of mobile devices and their impact on the cognitive functions of consumers. This survey was aimed at university students. The rate of mobile device use has definitely increased significantly over the last six months, we believe the main cause of this to be the pandemic. The aim of this bachelor thesis was to find out how the frequency of using digital communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ia0av/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PERDEDAJ, Jozefina. \textit{Míra používání mobilních zařízení a jejich vliv na kognitivní funkce spotřebitele}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/n6cga4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Laické teorie emoční inteligence
Michaela PROCHÁZKOVÁ -
Souvislost mezi vybranými aspekty emoční inteligence a pamětí
Ladislava SKOPALOVÁ -
Emoční inteligence jako schopnost ve vztahu k obecné inteligenci
Michaela ČERNÁ -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová -
Kognitivní trénink pro prevenci a management demence s využitím digitálních technologií
Nikola Smékalová -
Digitální demence - Návrh mobilní aplikace
Petra Menčíková -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Adriana Salačová