Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací – Ondřej Nečas
Ondřej Nečas
Bakalářská práce
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Market research of online invoicing applications
Anotace:
Předmětem této práce je provedení marketingového výzkumu pro společnost Solitea ČR a.s., která vyvíjí online fakturační aplikaci iDoklad. Formou dotazování jsou analyzovány potřeby uživatelů, které je vedly k výběru této aplikace a zjišťováno povědomí uživatelů o konkurenčních produktech. Na základě průzkumu jsou navrhnuty možné změny funkcionality aplikace. Teoretická část se věnuje problematice marketingového …víceAbstract:
The subject of this thesis is to conduct the marketing research for the company Solitea ČR a.s., which develops the online invoicing application iDoklad. In the form of interviews, the needs of users and users’ awareness of competing products are analysed. Based on the research, possible changes in the functionality of the application are proposed. Theoretical part deals with the marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w07wv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Švecová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková informatika / Podniková informatika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Marketingový výzkum pro společnost JUST CS, a. s.
Marie Benešová -
Marketingový výzkum
Terézia Oravcová