Mária Talánová
Bachelor's thesis
Vplyv reklamy na mladú generáciu
Vliv reklamy na mladou generaci
Abstract:
Mladá generace je důležitou cílovou skupinou výrobců zboží a poskytovatelů služeb. Její starší členové jsou již zaměstnání nebo zaměstnání hledají, zakládají rodiny, a právě oni budou rozhodovat o celkových finančních výdajích celé rodiny. Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak mladá generace reklamu vnímá, jak k ní přihlíží, zda se jedná o obecně pozitivní nebo spíše negativní vztah a do jaké …moreAbstract:
The young generation is an important target group for producers of goods and services. Its older members are already employed or looking for a job. They tend to start families and it is them who will control main financial expenses of the entire family. The goal of the thesis is to discover how advertising is perceived by the younger generation, whether its stance to ads in general is positive or rather …moreAbstract:
Mladá generácia je dôležitou cieľovou skupinou výrobcov tovaru a poskytovateľov služieb. Jej starší členovia sú už zamestnaní alebo si zamestnanie hľadajú, zakladajú rodiny, a práve oni budú rozhodovať o celkových finančných výdajoch celej rodiny. Cieľom tejto bakalárskej práce je zistiť, ako mladá generáciu reklamu vníma, ako k nej prihliada, či ide o vo všeobecnosti pozitívny alebo skôr negatívny …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37536
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2013
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37536
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová