Mária Talánová

Bachelor's thesis

Vplyv reklamy na mladú generáciu

Vliv reklamy na mladou generaci
Abstract:
Mladá generace je důležitou cílovou skupinou výrobců zboží a poskytovatelů služeb. Její starší členové jsou již zaměstnání nebo zaměstnání hledají, zakládají rodiny, a právě oni budou rozhodovat o celkových finančních výdajích celé rodiny. Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak mladá generace reklamu vnímá, jak k ní přihlíží, zda se jedná o obecně pozitivní nebo spíše negativní vztah a do jaké …more
Abstract:
The young generation is an important target group for producers of goods and services. Its older members are already employed or looking for a job. They tend to start families and it is them who will control main financial expenses of the entire family. The goal of the thesis is to discover how advertising is perceived by the younger generation, whether its stance to ads in general is positive or rather …more
Abstract:
Mladá generácia je dôležitou cieľovou skupinou výrobcov tovaru a poskytovateľov služieb. Jej starší členovia sú už zamestnaní alebo si zamestnanie hľadajú, zakladajú rodiny, a práve oni budú rozhodovať o celkových finančných výdajoch celej rodiny. Cieľom tejto bakalárskej práce je zistiť, ako mladá generáciu reklamu vníma, ako k nej prihliada, či ide o vo všeobecnosti pozitívny alebo skôr negatívny …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2013
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37536