Bc. Mahulena Forestová

Diplomová práce

Developing Writing of Lower-Secondary Bilingual Pupils through Self-Directed Language Learning

Developing Writing of Lower-Secondary Bilingual Pupils through Self-Directed Language Learning
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá přístupem autonomního učení v hodinách anglického jazyka, jako možná alternativa výuky bilingvních žáků na druhém stupni základní školy. Teoretická část definuje bilingvismus a možné přístupy k výuce bilingvních žáků v hodinách anglického jazyka. Dále se zabývá přístupy k rozvoji psaní a výběrem vhodných textů pro bilingvní žáky podle kurikulárních dokumentů České republiky …více
Abstract:
The thesis aims to explore the self-directed language learning approach (SDLL) in EFL lessons to aid bilingual pupils in developing their writing skills at lower-secondary level. The theoretical part defines bilingualism and possible approaches to teaching English to bilingual pupils attending EFL lessons. Approaches to teaching writing are outlined and the writing outcomes stated in curricular documents …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Jana Zerzová, M.A.
  • Oponent: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta