Marketingová strategie firmy Smart Wings – Michaela Dvořáková
Michaela Dvořáková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy Smart Wings
Marketing strategy of Smart Wings company
Anotácia:
Cílem této práce je popsat, analyzovat a vyhodnotit marketingovou strategii značky SmartWings. Konkrétně se zaměřuji na rozšířený marketingový mix a optimalizaci všech jeho složek. Teoretická část nejprve osvětluje základní problematiku marketingu služeb a její odlišnosti od běžného marketingu produktového. Následuje vhled do leteckého prostředí v kontextu měnícího se liberalizovaného trhu, který je …viacAbstract:
The main target of this work is to describe, analyse and evaluate the marketing strategy of SmartWings brand. I specifically aim for extended marketing mix and optimization of its components. Firstly, the theoretical part clarifies basic issues of marketing of services and its differences from the product marketing. Subsequently the insight into the aviation is stated in the context of changing liberalized …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42304
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
- Vedúci: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Zdeněk Vojtíšek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42304
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing mix evaluation in a market oriented company for a specific brand
Šárka Hroníčková -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
A Marketing Communications Mix for a Translation Company
Barbora Habrúnová -
Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
Denisa KUNYTOVÁ -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník