Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy. – Petra HADRAVOVÁ
Petra HADRAVOVÁ
Diplomová práce
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Methods and forms of the work used in teaching reading and writing in the first and the second class of the elementary school.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním metodických postupů a forem práce ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě prvního stupně základní školy. Teoretická část obsahuje přehled metodických postupů a forem práce, které učitelé mohou využívat v hodinách čtení a psaní. Objasňuje také rozdíly v jejich využití. Náplní praktické části je výzkumné šetření, jehož cílem je zjistit, jaké metody a formy …víceAbstract:
This dissertation deals with the application of methodologies and forms of the work in teaching reading and writing in the first and the second grade of primary school. The theoretical part provides an overview of methodologies and forms of the work that teachers can use in reading and writing lessons. It also explains the differences in their use. In the practical part is a research, which aims to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ilona Matějovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HADRAVOVÁ, Petra. \textit{Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/n9acyd/.
Jak správně citovat práci
HADRAVOVÁ, Petra. Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol - speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a využití učební pomůcky ve výuce oboru autoelektrikář
Petr Semerád -
Význam pomůcek při edukaci žáků se specifickými poruchami učení ve druhém ročníku Montessori školy ve výuce českého jazyka
Radka Karpíšková -
Desková hra "Krycí jména" jako didaktická pomůcka ve výuce českého jazyka
Michaela Vařbuchtová -
Didaktické pomůcky ve výuce dějepisu na 2. stupni základní školy
Zlata Lavičková -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Učební pomůcky ve výuce oboru vzdělání Malíř a lakýrník
Miloš Špinar -
Interaktivní pomůcky ve výuce žáků s mentálním postižením na základní škole speciální
Ivona Šedá -
Význam a využití didaktických her a didaktických pomůcek ve výuce účetnictví
Lucie Formanová