Marketingová komunikace značky Manufaktura – Nikola Staňková
Nikola Staňková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace značky Manufaktura
Marketing Communication of the Manufaktura Brand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Manufaktura. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci značky a představit návrhy a doporučení na zlepšení její marketingové komunikace. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu, dále pak představení vybraných současných trendů v marketingové komunikaci. V praktické části …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing communication of the Manufaktura brand. The aim of the thesis is to evaluate the brand's marketing communication and present proposals and recommendations for improving its marketing communication. Concepts related to marketing, marketing mix and communication mix are explained in the theoretical part, followed by a presentation of selected current trends …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88919
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88919
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Přírodní kosmetika
Robina Tomčalová -
Složení kosmetických přípravků a výzkum zaměřený na používání přírodní kosmetiky
Lenka Kreslíková -
Přírodní kosmetika - fakta a mýty
Ievgeniia Poliakh -
Právní aspekty certifikace přírodní kosmetiky a bio kosmetiky v EU a v ČR
Barbora Heczková -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Aneta Hrabcová -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Komunikace značky v éře digitálního marketingu
Barbora Kučerová -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva