Optimalizace nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku – Adéla Machová
Adéla Machová
Bakalářská práce
Optimalizace nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku
Optimalization of the marketing mix tools in the select company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá společností Answear.com SA, která na českém trhu provozuje e-shop s módou Answear.cz, jehož stávající nástroje marketingového mixu jsou v této práci analyzovány. Jednotlivé nástroje marketingového mixu jsou následně zhodnoceny a jsou vyhotoveny návrhy a doporučení na jejich efektivnější využití. Tyto návrhy a doporučení vychází z důkladné analýzy sekundárních a primárních …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with Answear.com SA, a company that operates Answear.cz, a fashion e-shop on the Czech market, whose existing marketing mix tools are analysed in this thesis. The individual marketing mix tools are then evaluated and suggestions and recommendations for their more effective use are made. These suggestions and recommendations are based on a thorough analysis of secondary and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
- Oponent: Arnošt Traxler, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský
Název
Vložil
Vloženo
Práva