Iveta Šimurdová

Master's thesis

Facebook jako marketingový nástroj firemní komunikace

Facebook as a marketing tool of corporate communication
Abstract:
Tato práce zkoumá současnou firemní komunikaci společnosti Eurona s.r.o. na sociální síti Facebook. Na základě vlastní analýzy a dotazníkového šetření jsou součástí práce taktéž nápravná opatření, přijatelnější řešení a doporučení do budoucna, jejichž implementace by společnosti napomohla ke správnému uchopení sociální sítě Facebook jako efektivního marketingové nástroje. Zároveň si práce klade za …more
Abstract:
This diploma thesis explores the current corporate communication of the company Eurona s.r.o. on Facebook. Based on the author´s own analysis and questionnaire survey, were also suggested corrective actions, more acceptable solutions and recommendations for the improvements of the company´s corporate communication. These recommendations could help the company to correctly grasp the social network Facebook …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2018
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Martin Boháček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73211