Facebook jako marketingový nástroj firemní komunikace – Iveta Šimurdová
Iveta Šimurdová
Master's thesis
Facebook jako marketingový nástroj firemní komunikace
Facebook as a marketing tool of corporate communication
Abstract:
Tato práce zkoumá současnou firemní komunikaci společnosti Eurona s.r.o. na sociální síti Facebook. Na základě vlastní analýzy a dotazníkového šetření jsou součástí práce taktéž nápravná opatření, přijatelnější řešení a doporučení do budoucna, jejichž implementace by společnosti napomohla ke správnému uchopení sociální sítě Facebook jako efektivního marketingové nástroje. Zároveň si práce klade za …moreAbstract:
This diploma thesis explores the current corporate communication of the company Eurona s.r.o. on Facebook. Based on the author´s own analysis and questionnaire survey, were also suggested corrective actions, more acceptable solutions and recommendations for the improvements of the company´s corporate communication. These recommendations could help the company to correctly grasp the social network Facebook …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73211
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Martin Boháček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73211
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Theses on a related topic
-
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Vývoj Corporate Designu ve společnosti Baťa
Monika Masojídková -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang