Iveta Šimurdová

Master's thesis

Facebook jako marketingový nástroj firemní komunikace

Facebook as a marketing tool of corporate communication
Anotácia:
Tato práce zkoumá současnou firemní komunikaci společnosti Eurona s.r.o. na sociální síti Facebook. Na základě vlastní analýzy a dotazníkového šetření jsou součástí práce taktéž nápravná opatření, přijatelnější řešení a doporučení do budoucna, jejichž implementace by společnosti napomohla ke správnému uchopení sociální sítě Facebook jako efektivního marketingové nástroje. Zároveň si práce klade za …viac
Abstract:
This diploma thesis explores the current corporate communication of the company Eurona s.r.o. on Facebook. Based on the author´s own analysis and questionnaire survey, were also suggested corrective actions, more acceptable solutions and recommendations for the improvements of the company´s corporate communication. These recommendations could help the company to correctly grasp the social network Facebook …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedúci: Milan Postler
  • Oponent: Martin Boháček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73211