Facebook jako marketingový nástroj firemní komunikace – Iveta Šimurdová
Iveta Šimurdová
Master's thesis
Facebook jako marketingový nástroj firemní komunikace
Facebook as a marketing tool of corporate communication
Anotácia:
Tato práce zkoumá současnou firemní komunikaci společnosti Eurona s.r.o. na sociální síti Facebook. Na základě vlastní analýzy a dotazníkového šetření jsou součástí práce taktéž nápravná opatření, přijatelnější řešení a doporučení do budoucna, jejichž implementace by společnosti napomohla ke správnému uchopení sociální sítě Facebook jako efektivního marketingové nástroje. Zároveň si práce klade za …viacAbstract:
This diploma thesis explores the current corporate communication of the company Eurona s.r.o. on Facebook. Based on the author´s own analysis and questionnaire survey, were also suggested corrective actions, more acceptable solutions and recommendations for the improvements of the company´s corporate communication. These recommendations could help the company to correctly grasp the social network Facebook …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73211
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Martin Boháček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73211
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Vývoj Corporate Designu ve společnosti Baťa
Monika Masojídková -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang