Jekaterina Krivenchuk

Bakalářská práce

Analýza marketingových aktivit vybraného e-shopu

Analysis of the marketing activities of the selected e-shop
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových aktivit vybraného e-shopu v oblasti internetového marketingu. Pro lepší pochopení problematiky internetového marketingu je nejprve vymezen teoretický rámec online nástrojů a související s tím pojmy. Hlavními předměty teoretické části jsou SEO, internetová reklama, sociální media, přímý marketing, public relations a podpora prodeje. Praktická část …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing activities of the selected e-shop in the area of internet marketing. For a better understanding of Internet marketing issues, the theoretical framework of online tools and related concepts is first outlined. The main topics of the theoretical part are SEO, Internet advertising, social media, direct marketing, public relations and sales support …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
  • Vedoucí: Radim Čermák
  • Oponent: Tomáš Sigmund

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72817