Analýza marketingových aktivit vybraného e-shopu – Jekaterina Krivenchuk
Jekaterina Krivenchuk
Bakalářská práce
Analýza marketingových aktivit vybraného e-shopu
Analysis of the marketing activities of the selected e-shop
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových aktivit vybraného e-shopu v oblasti internetového marketingu. Pro lepší pochopení problematiky internetového marketingu je nejprve vymezen teoretický rámec online nástrojů a související s tím pojmy. Hlavními předměty teoretické části jsou SEO, internetová reklama, sociální media, přímý marketing, public relations a podpora prodeje. Praktická část …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing activities of the selected e-shop in the area of internet marketing. For a better understanding of Internet marketing issues, the theoretical framework of online tools and related concepts is first outlined. The main topics of the theoretical part are SEO, Internet advertising, social media, direct marketing, public relations and sales support …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72817
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: Radim Čermák
- Oponent: Tomáš Sigmund
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72817
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Green marketing
Martin Trojan -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka