Profesní orientace jedinců se specifickými poruchami učení. – Mgr. Vendula Ondráčková
Mgr. Vendula Ondráčková
Bakalářská práce
Profesní orientace jedinců se specifickými poruchami učení.
Vocational orientation of individuals with specific learning disabilities
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení. V teoretické časti je zpracován pojem specifické poruchy učení. Praktická část je věnována výzkumu profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení a jeho analýze.Abstract:
This bachelor work is concerned with problem of vocational orientation of pupils with specific learning disabilities. Theoretical part works up the term specific learning disabilities. The practical part attends to research of a vocational orientation of pupils with specific learning disabilities and its the analysis.Klíčová slova
Specifické poruchy učení definice etiologie a klasifikace specifických poruch učení reedukace specifických poruch učení poradenský systém profesní orientace osobnost žáků se specifickými poruchami učení/ specific learning disabilities definitions etiology clasification of specific learning disabilities remedy of specific learning disabilities support system vocational orientation personality of pupils with specific learning disabilities.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kx88k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2008
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Paravoltiž a její vliv na kvalitu života a rozvoj osobnosti žáků se zdravotním postižením
Markéta Simandlová -
Analýza zkušeností a názorů žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy
Romana Veselá -
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci při výuce vybraných oborů učňovského školství s akcentem na výuku žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Kateřina ŠTURMOVÁ -
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková -
Péče o žáky se specifickými poruchami učení, chování a s poruchami pozornosti v družině na ZŠ praktické a speciální
Zdenka Herzánová -
Podpora začlenění žáka se specifickými poruchami učení do kolektivu třídy
Barbora Hofmanová -
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na středním odborném učilišti
Štěpánka Špringerová -
Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání
Patrik Grúner