Bc. Vendula Kejřová

Diplomová práce

Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku

Brand management and communication strategy when entering a foreign market in a company’s practice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá řízením značky a komunikační strategií vybrané společnosti při vstupu na bulharský trh. Za pomoci literární rešerše je vymezena teorie zahraničního obchodu, strategie podniku při vstupu na zahraniční trh a specifika řízení značky a komunikační strategie na zahraničních trzích. V aplikační části jsou využity analýzy PESTLE, SWOT, Porterova analýza a v neposlední řadě je využito …více
Abstract:
The diploma thesis deals with brand management and communication strategy of a chosen company when entering the Bulgarian market. With the help of literature research, the theory of foreign trade, the company's strategy when entering a foreign market and the specifics of brand management and communication strategy in foreign markets are defined. In the application part, PESTLE, SWOT, Porter's analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní