Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku – Bc. Vendula Kejřová
Bc. Vendula Kejřová
Master's thesis
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Brand management and communication strategy when entering a foreign market in a company’s practice
Abstract:
Diplomová práce se zabývá řízením značky a komunikační strategií vybrané společnosti při vstupu na bulharský trh. Za pomoci literární rešerše je vymezena teorie zahraničního obchodu, strategie podniku při vstupu na zahraniční trh a specifika řízení značky a komunikační strategie na zahraničních trzích. V aplikační části jsou využity analýzy PESTLE, SWOT, Porterova analýza a v neposlední řadě je využito …moreAbstract:
The diploma thesis deals with brand management and communication strategy of a chosen company when entering the Bulgarian market. With the help of literature research, the theory of foreign trade, the company's strategy when entering a foreign market and the specifics of brand management and communication strategy in foreign markets are defined. In the application part, PESTLE, SWOT, Porter's analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nwupe/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KEJŘOVÁ, Vendula. \textit{Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2023. Available from: https://theses.cz/id/nanopp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk
Nikola Nedorostková