Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku – Bc. Vendula Kejřová
Bc. Vendula Kejřová
Diplomová práce
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Brand management and communication strategy when entering a foreign market in a company’s practice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá řízením značky a komunikační strategií vybrané společnosti při vstupu na bulharský trh. Za pomoci literární rešerše je vymezena teorie zahraničního obchodu, strategie podniku při vstupu na zahraniční trh a specifika řízení značky a komunikační strategie na zahraničních trzích. V aplikační části jsou využity analýzy PESTLE, SWOT, Porterova analýza a v neposlední řadě je využito …víceAbstract:
The diploma thesis deals with brand management and communication strategy of a chosen company when entering the Bulgarian market. With the help of literature research, the theory of foreign trade, the company's strategy when entering a foreign market and the specifics of brand management and communication strategy in foreign markets are defined. In the application part, PESTLE, SWOT, Porter's analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nwupe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk
Nikola Nedorostková