Drop-out začínajících učitelů anglického jazyka – Bc. Eliška Marková
Bc. Eliška Marková
Bakalářská práce
Drop-out začínajících učitelů anglického jazyka
Drop-out of the novice teachers of English
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje drop-outu začínajících učitelů anglického jazyka, tedy jejich předčasnému odchodu z profese během prvních pěti let praxe. Cílem práce je porozumět širšímu kontextu předčasného odchodu učitelů z profese a identifikovat okolnosti, které začínající učitele k tomuto rozhodnutí vedou. Teoretická část práce nabízí ukotvení vymezeného problému v rámci odborné literatury a přehled …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the drop-out of novice teachers of English. It explores the phenomenon among English language teachers, who leave the profession prematurely within the first five years of practice. The aim of this thesis is to understand the context of the drop-out of novice teachers of English and to identify the circumstances that lead novice teachers to this decision. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cqj9c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2025
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Kohoutek, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Matematika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Preferované aktivity žáků ve výuce anglického jazyka jako cizího jazyka
Martina BHIJOVÁ -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ -
Použití cílového a/nebo mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka na základních školách
Kateřina HLADKÁ -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Povaha zpětné vazby poskytované učitelem žákům ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ.
Adéla Hamplová -
Využití aktivizujících výukových metod ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Kateřina Martináková